2013. január 2., szerda

Majmok vacsorája

Igaz, hogy én nem szeretem a banánt, de a Kedves igen, ez a recept pedig már nagyon régóta izgatta a fantáziámat. Jelentem: bár nem lesz a kedvencem, de így elkészítve még máskor is képes leszek megenni ezt a gyümölcsöt :)

Szezámmagos bundában rántott banán lapkasajttal, chips-szel

Hozzávalók: fejenként legalább egy banán, liszt, só, tojás, szezámmag, olaj, fejenként egy lapkasajt, méz, mustár, sima sós vagy tejfölös chips



A tojást felverem, enyhén sózom. A lapkasajtokat duplán panírozom, majd forró olajban gyorsan kisütöm - egy-két perc elég nekik. Ezután a prézlibe szezámmagot keverek. A banánokat meghámozom, félbevágom és panírozom, majd 2-3 perc alatt mindegyik oldalukon megsütöm őket. Két-három kanál mézet összekeverek ugyanennyi mustárral (kerülhet bele egy kanál csípős mustár is) és egy kanálnyi tejföllel.
A tányérra teszek egy lapkasajt-szeletet, erre teszem a banánokat és leöntöm őket a mézes-mustáros szósszal. Mellé halmozom a chips-et és kész is :)

Elkészítési idő: 30 perc

Persze nem kell chips-szel enni, de nekem most csak ez akadt itthon (vendégeinktől kaptuk szilveszterkor). Eredetileg panírozni akartam vele, de így se volt rossz - és meglepően finom volt a mézes-mustáros szósszal is. Ínyenceknek kötelező :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése