2012. december 31., hétfő

Pizzába tekert virsli 2.0

Majdnem olyan, mint a tavaly, de mégsem :)

Pizzatésztában sütött virsli saslikpálcára szúrva

Hozzávalók:  kb 200-250 g liszt, fél csomag száraz élesztő, 2-3 kanál olaj,2 kanál bazsalikom, 2 kanál só, 1 kiskanálnyi bors, víz; virsli; saslikpálca; 1 tojás


A saslikpálcákat vízbe áztatom.
A tészta hozzávalóiból lágy tésztát gyúrok, duplájára kelesztem. Mikor megkelt, lisztezett lapon vékonyra nyújtom és csíkokat vágok belőle. A virsliket félbevágom, a vágott oldalukkal ráhúzom őket egy-egy lecsepegtetett saslikpálcára. Veszek egy tésztacsíkot, az egyik végével beborítom a virsli vágott felét (a pálcára is tekertem belőle), majd szépen körbetekerem vele a virslit. Egy felvert tojással szépen körbekenem, majd tepsibe fektetve 20-25 perc alatt megsütöm. Ketchuppal, majonézzel csodás.
Mi az éjféli koccintás után ettük :)

Elkészítési idő: egy és fél óra sütéssel együtt




2 megjegyzés:

  1. Ilyent én is csináltam valamikor rég, csak pálca nélkül :)
    És akkor a csülök, amiről beszéltünk: http://www.nosalty.hu/recept/hagymas-tejfolos-sult-csulok-romai-talban
    Ha eddig nem találtad volna meg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megtaláltam, bár végül nem így készült most a csülök - de azért nagyon finom lett :)

      Törlés