2012. december 31., hétfő

Szilveszteeeer :)

És ismét eltelt egy év, úgyhogy ismét szilveszteri menü következik :) Idén négyen lettünk szilveszterre, úgyhogy igyekeztem olyan menüt összeállítani, hogy legyen is elég, de ne legyen túl sok - de ha t. vendégeink esznek, mielőtt hozzánk jönnének... :P

Előétel: kenyérkosárkák vadas hússal, majonézzel


Hozzávalók: tervezett darabszámtól függően toastkenyér-szeletek, (én most 12 darabot készítettem el), só, oregano, bazsalikom, maradék vaddisznó-hús (azt nem én készítettem, hanem anyukám - aszalt szilvával töltve, manduladarabkákkal... nyamíí :) ), majonéz, pár kanálnyi konzervgomba, lapkasajt, koktélparadicsom.

A kosárkákat a már ismert módon elkészítem. A vadast apróra vágom, alaposan összekeverem a majonézzel és a pici vajon megfuttatott gombával, majd a kész kosárkákba kanalazom. A tetejére négybe vágott lapkasajt egy negyedét és egy fél koktélparadicsomot teszek, megszórom bazsalikommal. 6-8 percre forró sütőbe teszem, hogy a sajt szépen megolvadjon a tetején :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése