2019. szeptember 4., szerda

Desszertidő

Ahogy a múltkor is említettem, nem zabáltuk ám fel egyetlenegy kajához PL tsodás áfonyalekvárkát, futotta belőle egy kis desszertre is. Mint tudjátok, én fényévenként (igen, tudom, hogy az távolság, de haggyuk most...) egyszer ha desszertet csinálok, de az az érzésem, hogy gyakrabban kellene ilyesmit elkövetnem, mert ez a mostani is fényesre sikerült :D Jó na, inkább frissítően savanykás lett, nem annyira édes, de azért finom volt, igazán ;)




Áfonyalekváros kecsketúrós pohárdesszert

Hozzávalók: 4-5 ek áfonyalekvár (most nem dicsérem az egekbe megint, amit a múltkor írtam, most is áll), ~100 ml kecske-joghurt, 200 g kecsketúró, 150 g mascarpone, méz, porcukor, rozsos keksz morzsának

Az áfonyalekvárt egy kevés joghurttal összekeverem, és – mivel a PL lekvárja cuki szemes – botmixerrel kicsit pépesítem (nem kell teljesen, csak legyen egy kicsit krémesebb). A kekszet még a csomagolásában kézzel alaposan felmorzsolom. A kecsketúrót és a mascarponét mixertálba teszem, egy kis joghurttal azt is fellazítom, majd habverővel krémesre keverem, és mézzel meg porcukorral megédesítem.
Legvégül szép kis poharakat szedek elő, az aljukra teszek egy kevés kekszmorzsát, majd áfonyás szósz és a túrókrém következik - ezt pedig ismétlem, amíg csak fér a poharakba :)


Elkészítési idő: 20 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése