2012. október 22., hétfő

Vééééégre hal

Az ég megszánt és kedves szüléimen keresztül küldött nekünk egy kis halacskát, valamint egy szép adag gombát. Én pedig találtam egy egyszerű, de nagyszerű receptet :) 


Pangasius vajban sütve, nyárson sült gombával, tepsis krumplival

Hozzávalók: 3 halfilé, 6 nagyobb fej gomba, kb fél kiló krumpli, fűszerek, vaj, olaj, kőrözött vagy túrókrémkeverék

A krumplit a már ismert módon előkészítem, sülni teszem. A gombákat megtisztítom, kb 10 percig vízben áztatott bambusznyársa húzom - nekem 3-3 fej fért egy-egy nyársra. A halfiléket keresztben kettévágom, így hat, kb tíz centi hosszú filécskét kapok. A szeleteket megkenem egy pár csepp citromlével, bedörzsölöm egy csipet sóval és állni hagyom. Egy tepsibe vajszeleteket teszek, megszórom majoránnával és bazsalikommal, előmelegített sütőben pár perc alatt megolvasztom. Az olvadt vajba fektetem a halszeleteket, vágok rájuk is egy-egy szelet vajat és megszórom őket fűszerekkel. A gombákat meglocsolom az előre olvasztott vajjal, a tepsi peremére fektetem őket. Kb 15-20 perc alatt készre sütöm. Tálaláskor a gombákba egy kis friss túrókrémet tettem.

Elkészítési idő: másfél óra



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése