2012. november 9., péntek

SZÜLETÉSNAAAAAP

És eljutottunk ide is, immár egy éves ez a picinyke blog. Köszönöm mindenkinek, aki eddig figyelemmel követte konyhai ténykedésemet és remélem, hogy a következő években is segíthetek egy-egy finom és szép recepttel :)
Bár nagy terveim voltak az első születésnapra, most erre a hétvégére is bejött valami egyéb, méghozzá egy közös születésnapozás - kedves szüléimnek van mostanában születésnapja. Úgyhogy külön csak a blognak most nem készült nagy szülinapi kaja, de azért persze kivettem a részem az ünnepi készülődésből - az ezután  felkerülő receptek bizonyítják majd  ;)
Most csak egy fincsi és ötletes reggelit tudok megosztani Veletek, de remélem, ez nem tántorít el a blog látogatásától :) További jó böngészgetést és jó étvágyat kíván
a Konyhatündér




Muffin-tükörtojás párizsival

Hozzávalók: fejenként 2 kisebb tojás, 10-12 szeletnyi párizsi, tejföl, fűszerek, egy kicsi olívaolaj

Az elkészítés egyszerűbb, mint egy pofon. A párizsit felkockáztam, alaposan összetörtem és kevertem hozzá egy picike tejfölt. A muffin sütő mélyedéseit kiolajoztam, mindegyik aljába tettem agy kanálka párizsit, majd beleütöttem egy-egy tojást. Picit sóztam, majd mehetett is a sütőbe nagyjából tíz percre - ennyi idő alatt pont megpirul két-két szelet kenyér is :)

Elkészítési idő: 20 perc


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése