2016. január 12., kedd

3. Év

És akkor a szilveszteri menü utolsó pontja, a jelenlegi nagyonkedvenc desszertem :)


Azt azért elöljáróban elmondanám, hogy nem véletlenül kerültek ezek a kaják a szilveszteri menübe. Úgy szerettem volna összeállítani a menüsort, hogy lakjunk is jól, de azért ne csömöröljünk meg a végére a rengeteg kajától. Ezért igyekeztem arra is, hogy minél később kerül terítékre egy-egy étel, annál könnyedebb legyen. És a terv nagyszerűen bevált, jól is laktunk, de nem teltünk el, és tudtuk élvezni az ízeket. Mert oké, hogy azért eszünk, hogy életben maradjunk, de ha már tehetjük, jobb kiélvezni is azokat a falatokat - még a legutolsókat is :)

Poharas túrókrém naranccsal, babapiskótával

Hozzávalók: 360 g tehéntúró, 1 dl joghurt, 2 narancs, 5 g narancshéjreszelék, 8 babapiskóta, 3 ek barna cukor, 2 csomag vaníliás cukor

A túrót kikevertem a cukrokkal és a joghurttal, majd - mivel nagyon darabos volt - botmixerrel egyneműsítettem. A narancsokat megpucol(tat)tam, és kisujjbegynyi kockákra vágtam, ugyanígy feltördeltem a piskótákat is. A hozzávalókat két szép pohárban rétegezve elosztottam, majd a tetejét megszórtam egy kevés csokireszelékkel (amit Férj nemes egyszerűséggel csak egérkakának nevezett, mikor a boltban kerestük). Vagy négy órára a hűtőbe tettem, összeérni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése