2016. január 19., kedd

TÖKéletes vacsora

Fhú, ez már olyan régen készült, nem is tudom, mi volt az apropója. Bár valószínűleg egy-két felhasználásra váró, szomorú tök :)




Azt tudom, hogy volt otthon legalább egy nagyobbacska tök, amit el kellett volna készíteni valahogy. Azt is tudom, hogy először a töltött tök ugrott be, és még akkor is ez volt az alapötlet, amikor hazafele bevásároltam, ennek megfelelően darált húsból. Azt is tudom viszont, hogy mire odajutottam, hogy neki is kezdjek a vacsoragyártásnak, már nagyon nem tetszett, hogy régi receptet használjak és ne találjak ki valami újat. Úgyhogy leültem ötletelni - ez általában nagy elrévüléssel jár, Férj tudna mesélni róla -, és kitaláltam valami újat. Ezt.

Tökpite darált hússal, sajttal, paradicsommal

Hozzávalók: 1 nagyobb tök, 100 g liszt, 70 g vaj, 250 g darált hús, 100 g sajt, 1-2 szép paradicsom

A tészta alapvetően ugyanúgy készül, mint bármelyik másik pite, annyi különbséggel, hogy ennek a tésztájába belereszelődött egy egész nagy, megpucolt tök. A tetejét megraktam lepirított darált hússal, megszórtam sajttal, vágtam rá egy pár karika paradicsomot, és megsütöttem. Ennyi :)


Elkészítési idő: 45 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése