2013. december 12., csütörtök

Még 12 nap, nulla óra és harminchárom perc

Ennyi van még karácsonyig. Úgyhogy egyre több karácsonyi kiegészítő kezd előmászni a dobozokból, és csücsül ki a polcok szélére. Azt hiszem, ideje lenne kicsit elrejteni a borzas húsvéti tojásokat... mondjuk egy pár mézeskaláccsal?


Most csak egy borosüvegnyi dísz került ki, na meg behavaztam az ajtónkat, hadd örüljenek a szomszédok is egy kicsit. Ja, és előszedtem a tavalyi mézeskalácsfát, biggyesztettem a tetejébe egy aranycsillagot, de még be akarom havazni, úgyhogy arról csak később lesz kép. 
A borosüveg-dekorációhoz nem kellett sok minden, csak egy borosüveg (igen, igen...), egy pár ág (én most a megállóban szereztem be őket, pasztellsárgára és -kékre vannak festve, de szépen rusztikusan kopik róluk a festék, úgyhogy elviselhető), néhány gömb, meg csengő,meg esetleg egy karácsonyfafüzér.
Hogy mit csináltam, azt úgy érzem, nem kell leírnom. A képek magukért beszélnek :)






Emellett meg napok óta hajtogatom és vagdosom a fehér papírokat, hogy szép kis hópelyheim legyenek. Én innen inspirálódtam, de az az igazság, hogy cizellált mintákat csak nagyobb papírból lehet kivágni...
Aztán mikor megvolt a kellő mennyiségű hópehely (pontosabban mikor meguntam a vagdosást), akkor ahelyett, hogy vígan énekelve felragasztottam volna az ajtóra őket, eldugtam az összeset egy könyvben, hogy kilapuljanak. Így aztán ma délután havazódott be az ajtónk, és pont akkor ragasztottam fel az utolsót is, amikor a kicsi férjecském hazaérkezett. 




Aztán most már csak azt várom, hogy legyen végre egy szabadabb hétvégénk, hogy elmehessünk megvenni a picike cserepes fánkat az első igazán közös karácsonyunkra :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése