2015. november 9., hétfő

A negyedik

Hehh, hinnétek, hogy már négy éve működik ez a blog? Jó na, inkább csak működget, hol kisebb, hol nagyobb sikerrel, de azért... :)
Az elején még csak receptek voltak, tisztán és egyszerűen, semmi duma - és iszonyat gyenge képek.
Aztán lassan-lassan javult a képminőség, tanulgattam egy-s-mást az ételfotózásról, és elkezdtem történeteket is írni a receptek mellé.
Lassan két éve annak is, hogy a kaják mellett kreatív posztok is megjelennek kvázi rendszeresen, és már majdnem egy éve működik a Kolozsváros-rovat.
Sokat gondolkoztam, hogy idén be tudok-e hozni valami újat, ami talán érdekelne titeket, ami nekünk is fontos és tetszik, és aminél még tudom is vállalni, hogy nagyjából rendszeresen posztolok :) Aztán elmentünk vacsorázni egyet Férj és Após születésnapján, és beugrott, hogy mi hiányzik még nekem a blogról.
Szóval ezentúl, a saját jólétünkért meg a ti okulásotokért elmegyünk vacsorázni valahová, aztán majd jól beszámolok róla nektek: a helyről, a kiszolgálásról, az ételekről, és persze az árakról is. Ami külön érdekessége lesz a projektnek, az az, hogy nem egyedül én fogok kritikákat írogatni, hiszen megkértem még egy pár barátomat, hogy csatlakozzon, és írjon egy-egy kritikát, ha épp étteremben jár. A tervek szerint nagyjából havonta lenne kritika-poszt, de ezt még eldönti az idő :)
Remélem, ti is annyira örültök a blog születésnapi ajándékának, mint amennyire mi (de komolyan, amúgy is imádunk jókat enni meg kritikázni :D ), és köszönöm, hogy itt vagytok :)

Ja, és picit a dizájn is változott, mit szóltok? ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése